Leon
Administrator
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:43, 07 Cze 2010 Temat postu: CL - Cyclops Lair - Grota Cyklopów (Lv50+) TAKTYKA<GrzSmo |
|
|
CL
-1 bossa się nie stunuje,nie spowalnia itp. bo włącza mu się frenzy i moooocno bije. Stunuje też tanka więc trzeba uważać kto jest drugi na liście aggro.
- na drugim bossie wyciągamy najpierw zurhidony (2 albo 3 zależy jak uzna się i robi to jedna osoba) zabija się je za zakrętem. Potem ostatniego zurhidona najlepiej bić w lewym górnym rogu. Pojawi się boss to naparzanka w niego po chwili zniknie i pojawią się większe zurhidony które będą odporne na ataki ale z każdym pojawieniem się bossa będą odczuwać obrażenia. W sumie tylko bić i się utrzymać. Raz boss walnie dosyć mocne AOE więc trzeba się pilnować.
-3 bossem są 3 bossy ;d nie są specjalnie ciężkie ale wcześniej ustalcie sobie kolejność bicia(np pierwsze litery od imion bossów)
-i ostatni boss. Walka składa się z 2 etapów:
*w pierszym etapie full naparzanka boss nie ma jakiś specjalnie mocnych ataków
*drugi etap jest trudniejszy. Boss ma jakby więcej odporności, mocniej bije. Tutaj trzeba uważać na czerwone kule wypełnione energią. Stanie w nich odbiera jakies 1k hp ponad co chwile.
Co do mobków w instancji to atakują po 3 a czasem i dużej grupie zależy od tego jak się luruje. Mag powinien stunować zlatujace się mobki a DPS je wykańczać.
Warto dodać że minimum HP na tą instancję to 5k jeśli w pt nie ma koxów. Wiadomo jak i pt słabsze to sami musicie ustalać kto idzie kto nie żeby nie paść.
WEJŚCIE DO INSTANCJI WYMAGA PRE QESTÓW.
[img][/img]
1. Boddosh
2. Zurhidon Negotiator
3. Gorn, Masso, Ordig
4. Uguda
Post został pochwalony 0 razy (Jeśli uważasz, że ten post zasługuje na pochwałę, kliknij tutaj)
Przenieś ten post
Ostatnio zmieniony przez Leon dnia 17 Maj 2010 07:28 pm, w całości zmieniany 1 raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|